وزیر افراطی صهیونیست توقف جنگ را حماقت دانست-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

وزیر افراطی صهیونیست توقف جنگ را حماقت دانست

با وجود از سر گرفتن مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و حماس، وزرای کابینه صهیونیستی تاکید کردند در صورت توقف جنگ، کابینه را ترک می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۲۴۸۸۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت که توقف جنگ در حال حاضر و اجازه دادن به حماس برای بهبودی حماقت است که آنچه را که او دستاورد‌های جنگی  خواند که رژیم صهیونیستی با خون فراوان به دست آورد، نابود خواهد کرد.

 

براساس گزارش الجزیره، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بزالل اسموتریچ، تهدید می‌کنند که در صورتی که توافق شامل خروج اسرائیل از نوار غزه و اعلام پایان جنگ باشد، ائتلاف حاکم را ترک خواهند کرد که در این صورت کابینه صهیونیستی از هم می‌پاشد.

 

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب تأیید کرد که رئیس موساد که برای مذاکرات با گروه حماس به قطر رفت بود، پس از پایان مذاکره از دوحه برای گزارش به مقامات به اسرائیل بازگشته است.

 

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که پس از نشست دوحه توافق شد که هیأت های مذاکره کننده هفته آینده مذاکرات را ادامه دهند. این دفتر مدعی شد که هنوز شکاف های زیادی میان طرف های مذاکره کننده وجود دارد.

 

در همین راستا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات صهیونیستی گزارش داد که مذاکرات برای آزادی اسرا آسان نخواهد بود و شاید سه تا ۵ هفته طول بکشد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده